Mám ještě jednu prosbu o radu. Nechali jsme si opravit sušičku. Za opravu jsme zaplatili 1700, oprava trvala nepřiměřeně dlouho, nedostali jsme doklad (manžela nenapadlo si o něj říct) a ještě neodstranil závadu. S opravářem jsem si vyměnila pár e-mailů, takže jakýsi důkaz o provedené opravě mám, ale fakturu mi ani po výslovných žádostech nezaslal. Opravář trvá na tom, abychom mu sušičku přivezli, že se "na to podívá". Manžel trvá na tom, že už k němu nikdy nepáchne. Manžela chápu, ale chování opraváře mě děsně štve, mám já nějakou možnost něco udělat? Mně totiž nic nenapadá. Díky za nápad.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.