Dny v týdnu a měsíce v roce konečně pobral nedávno v prvouce, pořád to motal...čtení je špatný, v 7 letech nemá dozrálou zrakovou i sluchovou percepci, zvládnutí rozkladu slova na hlásky je žhavou novinkou posledních týdnů, rozlišování b a d v nedohlednu ...grafomotorika bídná....
...ovšem z průběhu leteckých bitev 2. světové a rozdílů v motorech jednotlivých bojových letounů by asi mohl momentálně maturovat...
jo, nemusíme doma probírat učivo jako takové, ale přípravě do školy musíme tu značnou pozornost a nemalou energii věnovat - ve škole nechápou, jak s tím může mít doma takové problémy, tam pracuje bez problémů, akorát kvůli výše zmíněnému má navíc hodinu intervence - jenže ten pokles koncentrace a schopnosti se ovládat je odpoledne dost dramatický, únava radikálně vzrůstá, ve škole si ječet (většinou) nedovolí, natolik se ještě kontroluje, doma už se tak nedrží, rozbít si hlavu se ve škole se až na ojedinělé incidenty taky nesnaží, doma skoro denně poslední dobou....učit cizí dítě je obecně fakt asi snazší, právě kvůli tomu odstupu obou stran, ve vztahu rodič-dítě do toho vstupuje mnohem víc faktorů. Není to až tak o umění danou věc vysvětlit, ale o té vzájemné interakci. A ta je holt někdy bouřlivá sama o sobě