Syn (2. třída) má pravděpodobně poruchu pozornosti, i když PPP si trvá na školní nezralosti. Takže jsem dostali dlouhé doporučení, jak s ním musíme denně doma pracovat, spolupracovat se školou a závěrem nás upozornily, že pokud uvedená opatření nepomůžou, tak je ke zvážení opakování ročníku. Což považuju za úplný nesmysl, který by v jeho případě nic nezměnil, ale nemůžu říct, že by mě to nechalo úplně klidnou. Tak se snažím se s ním učit, ale akorát to doma zvyšuje tenzi. Sama dělám 8 hodin s lidma, takže když příjdu domů, tak si přeju s nikým nemluvit a na nic nereagovat. Místo toho naháním syna po baráku a snažím se ho donutit pracovat. Jde to ztuha. Zjistila jsem, že on se nejlíp soustředí tak kolem 21. hodiny večerní, což nikde ani nemůžu říkat, protože v té době už by měl spát.
Na podzimní prázdniny zas dostali 4 stránky čtení, z textu vypsat pár vět oznamovacích a pár rozkazovacích, 2 stránky počítání, nakreslit obrázek z prázdnin. No a zítra je poslední den prázdnin a my jsme na 2. stránce čtení. Zítra bude asi dusno...