To nevím, proč se na tom bazíruje, u nás ve škole od začátku řešili v podstatě jenom to, aby to bylo čitelné, aby to přečetli sami po sobě, i učitelka po nich, ale nikdy nebazírovali na tom, jaký mají sklon písma, nebo jestli úplně všechno sedí přesně na řádku... okraje jsme nikdy v sešitech nerýsovali, ani nechtěli sešity s okraji...dneska tedy syn při psaní úkolu říkal, že pan učitel kouká dost i na úpravu, ale bylo to zrovna písemné násobení a dělení, takže tam je důležité, aby to psali přesně pod sebou, aby pak nepočítali něco jiného...jinak okraje po nás ani teď nikdo nevyžaduje...samozřejmě, pokud by psal až do kraje a pomalu za roh, tak by to asi nebylo ideální, ale nikdo po nás nechce okraje rýsovat, ani pořizovat sešity s okraji...Letos byly veškeré požadavky na sešity: 1x A4 nelinkovaný, 5x A4 linka a 1x A5 linka, toť vše, 5.třída...