Přidat odpověď
Já nevím o nikom, kdo by tohle dělal. Ale kdo ví, ono je leccos možné.
U dcery ve druhé třídě, která je ale ve skutečnosti už třetí, protože to jsou děti, které se spolu a s jednou učitelkou učí od přípravné třídy, včera na TS učitelka řekla, že děti se začnou učit dělat úpravu. Následovala vlna remcání a komentářů, proč že se musejí děti učit takové blbosti a proč jako musejí mít všichni všechno napsané podle jednoho vzoru?
Chápala bych to u lidí, kteří opustili vzdělávací systém v osmé třídě a nikdy nevstoupili do žádného jednání s úřady. U někoho, kdo nikdy nemusel napsat žádnou závěrečnou práci, kdo nemusel citovat podle normy, kdo nikdy nepsal životopis a motivační dopis, ale většina remcajících není z téhle skupiny. To je úplně přímá praktická kompetence. Nic abstraktního.
Předchozí