Přidat odpověď
Zasjaj,
samozřejmě, že škola není kabaret.... ale taky by neměla být "koncentrák", v kterém jsou děti povinně zavřené 7-8 hodin denně, a vypuštěné domů jen na to, aby další dvě hodiny strávily děláním nesmyslných domácích úkolů. Aby děti měly nějakou možnost trochu si rozhodovat, co kdy budou dělat... A ne, že v 10:02 se budou učit písmenko A, a v 11:18 začnou psát písemku z matiky. Výsledek je ten, že se pak nedokážou sami rozhodovat a plánovat si práci, protože škola je totálně zahltí, z větší části nepotřebnými kravinami, které musí absolvovat.
Ve většině zaměstnání taky člověk musí dělat věci, které ho nebaví, ale je to vykompenzováno (doufám) tím, co ho na té práci baví. A ve spoustě zaměstnání si i může vybrat, co bude dělat - když jsem byla otupělá, tak jsem si vzala hromadu kopírování a šla kopírovat... když jsem byla ve formě, šla jsem vyřizovat důležité telefonáty nebo psát faktury... když jsem věděla, že druhý den jdu k doktorovi, tak jsem si před tím pospíšila a dodělala co nejvíc práce před tím, než na dopoledne zmizím. I s tím učením, kde jsem jela nemilosrdně podle rozvrhu, jsem si mohla trošku manipulovat s tím, jak budu učit - a třeba zavelet, že se půjdeme učit s mapou a buzolou a vzít děti na hřiště a blbnout s mapama... a nebo jít blbnout s mapama, když se objevil nádherný májový den a žáci stejně nedávali na nic pozor a
Předchozí