Přidat odpověď
Jaatri, ono nejde úplně o to, že by se do škol dostalo hodně dětí s MR, problém je v tom papírování, v nemožnosti rozumné domluvy s ppp, už proto, že i oni mají omezení co můžou a co ne, navíc každá ppp má jiný formuláře i požadavky, ale hlavně, když mám děcko, který nezvládá ani češtinu, není možný mu nedat druhý jazyk, právě proto, že nemá mr, k čemu to potom všechno je? děcko má asistenta, stejně nebude nikdy umět ani zlomek toho, co většina třídy, ale musí zvládnout základy, nemůžeme snížit nároky, takže ho máme nechat propadnout hned v první třídě, dál půjde s pětkama, pak propadne v šesté a pak konečně vyjde, s pětkama ze sedmičky. takto si výuku slabých nepředstavuju, ale i toto způsobila inkluze ve své nedomyšlenosti. Takže my se k němu chováme jako by mr měl, moc toho nechceme, necháváme ho procházet s jeho kolektivem a jsme rádi, že nám to tak jde, načerno má jiný výstupy i učebnice,oficiálně nesmí
Předchozí