Přidat odpověď
Z matematiky jen základy - sčítání, odečítání, násobilka. Žádný rovnice, vzorečky, co kam kdy dojede apod., trocha toho rýsování. Fyzika, chemie jen základy, abych věděla co a jak, jen tak pro zábavu - něco jako předvádí Kořen s Kramárem v Zázraky přírody. Žádný ný, natý, ičitý. Žádné vzorce a teoretické teorie. Češtiny a literatury hodně, nejvíc. To je základ vzdělanosti - umět číst, psát a formulovat myšlenky. Nějakej cizí jazyk - nejlépe italštinu, ta je hezká. Nebo angličtinu - ta je použitelná a je v ní hodně písniček.
Jako hlavní předměty hlavně přírodovědu - hodně živočichů, rostlin, ekologie. Abych co nejvíc tvorstva a rostlinstva poznala. Hodně chodit do přírody, muzeí, zoologických a botanických zahrad, pouštět přírodopisné dokumenty od D.Attenborougha. Zeměpis hodně - ne co se kde pěstuje a těží, ale zajímavě o všech zemích na světě + dokumenty. Dějěpis hodně - nejvíc pravěku a starověku, nebiflovat letopočty. Hodně výtvarky - učit se různé výtvarné techniky. Občas si zazpívat + trochu teorie. Občanka - rodina, sex, vztahy, společnost, finanční gramotnost... Trochu pracáku a tělocviku pro celkovou šikovnost a tělesnou zdatnost. Max.15 dětí podobného nadání ve třídě, hodně projektů a týmové spolupráce. Žádná inkluze a asistenti. Respektující a zapálení učitelé. Škola od 9 do 14 max., aby byl čas na spaní a na život. Prázdniny stejně, těch je dost.
Taková škola (základka) by bavila mě. Jaká by mě bavila střední napíšu třeba příště.
Předchozí