Přidat odpověď
Sally, jo to by se mi hodně líbilo.
Když pominu učitele - což je v dnešní době jeden z hlavních kamenů úrazu - vidím, co jde na pajdy, jak se tam učí a co z nich vychází... Trága. Vlastně to zachraňujou hlavně starší učitelé a pár nadšenců. Nemají supervize, maj moc dětí ve třídě, moc papírů, neuměj s tím pracovat (A tím jsme zase na vejšce, kde se učej obecný cancy, ale ne ty učitelský dovednosti)
Jo, líbilo by se mi, kdyby šlo strukturovat výuku podle zájmu s nějakým povinným minimem. To, co píšeš zní naprosto skvěle. K tomu bych dala nějaké zajímavé výjezdy, projekty a jiný styl učení než frontline. Taky si myslím, že by bylo dobré místo jedné skupiny na matiku (cokoliv dalšího) mít víc skupin podle pokročilosti, nikoliv věku.
zrušit devítku, dát možnost si tělocvik odbýt v nějakém sportovním kroužku.
na základce by se mi líbila třídní inkluze - děti by chodily do tříd podle schopností, ale na projekty a výchovy by se míchaly.
Taky bych ocenila větší podporu pro nadaný žáky a míň papírování pro všechny...
Předchozí