Přidat odpověď
Milado, celá ta diskuze začala na tomhle příspěvku:
"U PZ na VS muze jit i o predmety, ktere student nebude potrebovat. Jde o prumer vsech znamek. Ma Tvuj syn zjisteny, jak to k PZ potrebuje? Napr. na prava se zapocitavaji 4 posledni vyza ze SS."
Z toho vyplývalo, že je třeba hlídat prospěch i předmětů, které dotyčného nebaví/nejdou mu/nebude je dál potřebovat (v narážce na Montyina syna, o jehož přístupu tu bylo napsáno dost). Což Monty psala, že neřeší a ano spousta dalších to taky neřeší, nechtějí se věnovat všemu na stejné úrovni. Pak jsi dala příklad VŠCHT, ale tam jde o průměr ze dvou předmětů no a to už je pak jiná situace, protože pak jde o průměr v přemětech, které naopak budu dál potřebovat, nadto mě nejspíše baví....
"Co kdyz chce student na Karlovku - prava, k tomu treba nejake jazyky a k tomu pocitace na CVUT? A tam, kde nekonaji PZ je jaxi dobre ten prumer mit, ze? "
No ale takový člověk bude mít vztah jak k předmětům potřebným na práva tak na ČVUT, budou ho bavit no a tím pádem to pro něj nebudou nepotřebné předměty.....
Předchozí