Přidat odpověď
Článek se mi líbí a souzní do značné míry s tím, co si myslím já. Líbí se mi, že mluví o podpoře učitelů v tom, jak mají učit a rozvíjet studenty, podpoře od vedení.
A mně teda ještě silně chybí stanovení cílů v jednotlivých předmětech a jejich zhodnocení.
Taky upřímně nevím, co říct čtvrťákovi na dotaz, proč se učí ve vlastivědě takové "kraviny", já to totiž taky nechápu. Vůbec netuším, proč bylo třeba za půl roku probrat, vyzkoušet a otestovat české dějiny (mmchdm, učila jsem se to takhle i já a i má systém uctívající mamča přiznává, že jí to přišlo zbytečné. A to my jsme četli nějaké obrázkové dějiny). S učitelkou jsem to neprobírala, nešlo to z jiného z důvodu. Aby bylo jasno, chovám k historii hlubokou úctu, s věkem čím dál větší, fascinují mě souvislosti a opakování chyb, o to horší mi přijde z toho dětem již ve čtvrté třídě udělat cvičení paměti.
Předchozí