Přidat odpověď
libiku, první polovinu tvýho posledního příspěvku jsem nepochopila
k druhé polovině můžu říct asi tolik, že se nadání věnuju posledních přibližně 10 let, jezdím na konference, studuju všechno, co na toto téma u nás vyšlo, setkávám se s psychology, pedagogy, ... absolutně bez ohledu na to, že moje děti patří mezi nadaný, je mám totiž už vyřešený, teď už se o to zajímám kvůli ostatním, pracovně a tak nějak obecně
myslíš, že je to málo?
samozřejmě nežiju ve vakuu, takže kromě toho se téměř stejně intenzivně zajímám o opačný konec spektra, hlavně teda teď už zase o ty, kdo chodí na běžný školy, zajímá mě diferencovaná výuka, zajímají mě různý způsoby vzdělávání i hodnocení,
no a samozřejmě není možný rozumět extrémům, když by člověk neznal dostatečně ten střed, dostatečně široký střed, prostě celý spektrum od retardace po nadání, praxi mám s celou touto škálou, vím, jak péče dokáže děti změnit a posunout, ale taky vím, že někdy to nejde ani při nejlepší vůli, a zároveň vím, jak moc může absence péče uškodit, na celé škále.
Předchozí