Přidat odpověď
Já už právě zkušenost mám. Koupila jsem si šatovku, nestála úplně málo, na eshopu měla paní uvedenou viskózu s elastanem. Po 3x2 hodinách nošení horní část totálně zchlupatěla a zežmolila. Paní se mi do zpráv vysmála, že jsem neschopná si věc odžmolit a že materiál je polyviskóza a že tohle je její normální vlastnost. Tak jsem jí napsala, že šatovku pošlu jí, ať mi to odžmolí ona. Odstranila tedy ty nejhorší žmolky, ale šatovka je hnusná chlupatá furt (takhle to právě umím taky, čekala jsem od ní víc). Tak zvažuju, co teď, hadr je podle mě nenositelný. Můžu ji odnést na odborné posouzení (vím, že to bude něco stát), ale zvažuju, zda to má smysl. Skoro mi víc vadí chováné té ženské, než ty peníze. A nebo jí to pošlu znova, nazvu to "reklamace č. 2", ona mi minule neposlala ani žádné vyjádření, ani fakturu s mým vyjádřením, kterou jsem do balíku vložila já.
Předchozí