| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Yuki,
nevím, co si představuješ pod pojmem "stěžovala".
Pokud měla škola požadavek, který mě prudil a pokládala jsem ho za zbytečnou buzeraci, slušně jsem oznámila učitelce na třídní schůzce, proč tu či onu věc nehodlám řešit a navrhla kompromis. Např. u obalování sešitů a učebnic. Řekla jsem, že chápu argument, že se obalená učebnice lépe chrání před poškozením, a že v případě poškození díky neobalení na konci roku učebnici uhradím. Od té doby jsem ohledně balení učebnic neslyšela ani slovo. Totéž třeba s poznámkami. Řekla jsem slušně paní učitelce, že poznámky nemají na dítě žádný vliv, tudíž je zbytečné je psát; pokud se bude dít něco vážného, očekávám od školy informaci, ale zpráva o tom, že si dítě místo počítání sloupečků staví na lavici konstrukci z tužek a trojúhelníku je nepodstatná banalita, kterou já jako rodič stejně ex post nijak nevyřeším. Kromě rodičovských sdružení jsem se ve škole nevyskytovala, nikde jsem si na nic nestěžovala a měla jsem svatý klid jak já, tak dítě. Ale možná jsem v tomto směru byla bílá vrána, neboť třídní v devítce při loučení s žáky kladla synovi na srdce, aby si na střední pečlivě hlídal své školní záležitosti, protože "jak zná maminku, ta za něj nic řešit nebude". ~;)

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 7+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.