Přidat odpověď
Problém je, když učitelka bazíruje na nepodstatných detailech. Já jsem si odchovala dítě s kombinací dys a proseděla jsem s ním nad učením denně hromadu času. Ale naše paní učitelka jednak ani nezjistila, že dítě má problém ("ale maminko, má přece samé jedničky, to nemůže mít dys"), jednak bazírovala na detailech typu "podpis matky do levého rožku", nebo jméno dítěte nalepené XY cmm od okraje krabičky na pastelky atp. Pak to není o spolupráci rodiče - škola, ale o buzeraci.
Podpis sám o sobě nezaručí pozornost rodičů, já jsem od třetí třídy matně tušila, co dítě dělá v matematice, ale češtinu, angličtinu a dějepis jsem s měla naopak detailně zmapovanou. Prostě tam, kde dítě mělo problém, tam jsem pomáhala. Bez ohledu na podepisování čehokoliv.
Předchozí