Přidat odpověď
Lído, to bych taky vypěnila, známky se přece dávají za znalosti a ne za to, že má místo 20 stránkového sešitu 40 stránkový, to je už docela buzerace...pokud to má stejné linky apod., tak jí to může být jedno, ne? U nás tohle naštěstí nikdo neřeší - jaké mají děti pera, tužky, jestli mají tlustý sešit, nebo tenký...prostě se řeklo na všechno velký linkovaný, na geometrii nelinkovaný a tím to haslo, víc není potřeba řešit přece...já když ke mně chodí do práce rodiče, co všechno paní učitelky vyžadují - naposledy chtěli v jedné škole po rodičích, aby všichni prvňáčci měli klasická bombičková pera na inkoust - ok, chápu, že to má svůj smysl, naučí se netlačit apod...jenže paní učitelka trvala na tom, že kluci budou mít všichni modré a holky růžové, že prý si to jinak závidějí a různě si to berou apod...to jsem si tak říkala, proč ta učitelka buzeruje rodiče sháněním pera v přesné barvě a neobjedná je hromadně sama? Proč mají rodiče odpoledne po pracovní době lítat a shánět určitou barvu pera? Jsem fakt moc ráda, že v naší škole tyhle blbiny nikdo neřeší a věnují se místo toho dětem, než aby kontrolovali kdo jaké číslo tužky má a jakou barvu pera...někdy si tak říkám, jak na to mají ty učitelky při 25 a více dětech ve třídě vlastně vůbec čas? To obcházejí celou třídu a kontrolují to všechno? Pak se nedivím, že nestíhají procvičit látku v hodině, když se věnují podobným věcem...
Předchozí