No tak jsem ještě jednou vyzpovídala odpočaté a tím pádem konzistnější dítě. Pořád sice nechápu, proč to mám vlastně podepisovat, ale asi šlo o to, že chybí podpis u sloupečků z minulého týdne. Ovšem obdobná situace, dítě sdělovalo, že tam něco podepsaného má být, informovalo o tom jako o dalším úkolu, v sešitě to nemohlo dohledat, protože je to zcela jinde, než běžně pracují, já nabyla dojmu, že má jen chaos v úkolech, tak jsem to vyhodnotila jako že je zmatený a zarazila to. Udělali jsem domácí úkol a já podepsala akorát ten. Předevčírem se dítě ještě snažilo urgovat, že tam ty podpisy chybí, ale já to opět nepochopila a podepsala stránku jako celek. Teď tu mám předloženou k podpisu hromadu papírů větší, než tu co mám v práci, protože dítě chytnul stihoman a chce mít podepsaný pomalu každý řádek, aby nemělo problém...
Já nemám až takový problém s tím, že mám něco podepisovat, ale v tom, co se podepisovat má a co nemá, se teda těžce ztrácím, je toho hromada, jednou se podpis vyžaduje, podruhý ne, klíč je mi neznámý. Jak mám sakra rozeznat, co je běžná práce v hodině, co dělali samostatně, co bylo zkoušení...
Asi se teda vykašlu na ten úkol, napíšu vysvětlující email a požádám o podrobnou metodiku k podpisům
.