Záleží na učitelích. Dělat drama z ovce s fousama... Pamatuji profesorku češtiny na gymplu, spoilužák měl ilustrovaný sešit, u tématu Májovci např. měl napsáno Mayovci a doprovázeno obrázky mnoha indiánů... reakce byla žádost paní profesorky, aby v případě návštěvy inspekce tvrdil, že sešit zapomněl doma
Moje dcera má taky zápisky z čehokoliv ilustrované, na základce se ještě krotila, na gymplu to rozkvetlo, nikdy to nikdo necítil potřebu řešit
Někteří učitelé uvažují asi tak, že kdyby v pondělí nechali projít ovci s vousy, v úterý by dostala vousy ovce spolužáka, ve středu by rozbil školní ohradu s ovcemi, ve čtvrtek jednu školní ovci podřízl a upekl v tělocvičně a v pátek nasadil ředitelce ovčí hlavu a podpálil celou školu...
Na moje děti vždycky víc fungovalo zasmát se blbině a mít jasnou hranici, co už ne - což u nás bylo zhruba neubližovat jiným, neničit cizí práci, neškodit.
Na druhou stranu, myslím, že je třeba vynaložit jistou dávku kreativity, aby člověk dokázal přetavit ovci s vousy do poznámky "záměrně plýtvá materiálem"!