Přidat odpověď
Madelaine,
to se tak říká, ale nikdy nevíš, jakej důvod ti rodiče měli.A nešlo o konkurenční výhodu, učivo by zřejmě zvládly dobře a bez problémů tak jako tak, všechny četly pžed nástupem školy, počítaly, v tomhle problém nebyl.
První syn-má AS, roky byl teda veden jako ADHD, s agresí a sníženou schopností ovládání, až mnohem později se přišlo na to, že AS, ale to je fuk. V šesti letech byl prostě nezvladatelnej, agresívní, impulzívní, nesoustředil se.
Druhý syn, narozen v srpnu, ten šel čerstvě v šesti, ale do soukromý školy a na ústí dohodu, že kdykoli budu chtít, ubrzdíme a bude mít "odklad" třeba ve třetí, čtvrtý a tak. Měl dvojjazyčnou výuku a i tak by se nenudil. Nakonec to dopadlo tak, že na začátku "primy" šel do jiný školy a nastoupil znovu do pátý třídy, kde pak dělal přijímačky na gympl. Udělali jsme určitě dobře, ca ve 4. třídě se začaly projevovat emoční,sociální rozdíly, měl ve třídě i o dva roky starší děti.
A dcera měla v 5 letech nastoupit do Year 1, žádný hračky, sezení v lavici do 15.30, denně. A ona na to ještě neměla, chtěla si hrát. Tak jsem do Y1 dala až v šesti, což ae znamenalo, že do Year 2 a zároveň český první třídy nastoupila až v sedmi. Pak jsme taky měnili školu, takže dál pokračovala v český škole, s odkladem.A taky jí to určitě prospělo.
Předchozí