Já celkově komunikaci s klienty nezvládám moc vůbec. Mám celoživotní problém si vůbec o peníze říkat. Takže ráda učím, baví mě vymýšlet aktivity a všechno okolo, ale když jde na věc a mám třeba vůbec na začátku říct svoje podmínky, jsem úplně jak praštěná a neumím prostě říct, že chci tolik a tolik. Vždycky udělám ukázkovou hodinu se slovy, že se domluvíme potom, až když se jim třeba bude líbit. A což o to, ono se jim to i líbí, ale pak jde do tuhého a já vyšiluju, protože se stydím. Když už i zvládnu říct cenu a všechno funguje, pak mám problém jednou měsíčně vypsat faktury a poslat je a čekat na peníze. Takže teď jsem ve stavu, kdy si říkám, že při pohledu na účet by to fakt chtělo rozeslat faktury, tak mě stresuje to, že některým klientům jsem si o peníze neřekla už třeba od října a tudíž ta cena bude v součtu vysoká a tak se už preventivně zase stresuju a bojím. Já jsem v tomhle fakt šílená, jsem nezaměstnatelná, protože nemám ráda být členem týmu a systému a poslouchat ostatní a tak, ale zároveň se naprosto nehodím do podnikání, protože to neumím s těmi penězi. Přitom když ty peníze dostanu, tak mám radost
Na začátku roku mě občas štve, že se někdo přihlásí, já jim blokuju místo v kurzu, ti pak nepřijdou a nereagují, jestli teda chodit budou, já mezitím odmítnu případné jiné zájemce, ale zase to troskotá na tom, že kdybych si rovnou řekla o zálohu, tak by se mi to nestávalo. A celkově jsem pořád a pořád nepoučitelná. Jak z toho ven, to netuším.