Ja nevim. Dilny, zahradniceni i vareni patri mezi veci, ktere se vesmes clovek zvlada naucit v libovolnem veku. Nechapu stesky - kdybychom meli dilny, tak bych umel privrtat policku
Kdyz to chci umet, tak se to naucim, ne?
To je jako by si nekdo stezoval, ze se ve skole nenaucil uvarit caj.
Tyhle veci by ve skole mely smysl, kdyby byly soucasti nejakeho celku - strom - prkno - policka... Zahon - zelenina - jidlo. Ale to snad nekde na 1.stupni. Postupne by se na to nabalovaly dalsi informace, a hlavne SOUVISLOSTI.
Jenze kdyz deti travi celych 9 let ve tride, a cely svet poznavaji vyhradne z obrazku a psanych textu - to jim staci videt i vrtacku na obrazku, ne?
Proc maji umet urezat preklizku, ale nemaji umet treba osetrit odrene koleno? To maji v prvouce taky nakreslene
Na jednu stranu se zjednodusuje pismo, aby se deti nemusely trapit se psanim, a pak se breci, ze jsou deti leve, tak se pridaji dilny
Nez mizejici zrucnost me daleko vic trapi cim dal slabsi ctenarske schopnosti.