Přidat odpověď
Marko, v tom školním podání to bývají izolované činnosti. Teď se dělá tohle, pak zase něco, smysl ti to nedává, o výrobky nestojíš, pokud tě ta činnost nebaví jako taková, tak je to pro tebe akorát pakárna. Mně spoust věcí nebaví a vlastně mě vůbec nezajímají, ale jsem ochotná je dělat, pokud jsou nutné k tomu, abych vytvořila něco, co je smysluplné. Valná část těch dílnových a pěstitelských záležitostí smysl zcela postrádala. Plely se záhony, které člověk ani neosázel ani nesklidil. Hrabalo se listí na pozemku, který mimo pěstitelky člověk jinak nenavštívil. Vyráběl se stojánek, který ti k ničemu nebyl, přívěšek, který se ti nelíbil. Natírání školního plotu? Proč, když nemůžu rozhodnout, jak bych chtěla, aby vypadal? Pak jsem jen levná pracovní síla.
Jo jde to dělat jinak. Ale kolik jich to dělá?
Předchozí