Přidat odpověď
No, já se tomu moc nedivím.
Lidské zdroje jsou jedním z největších nákladů v podnikání a práce poštovní(ho) doručovatelky(tele) je jedna z nejnepříjemnějších prací, podle mě. Myslím, že pošťačky litujeme snad všichni (a to i bez prodejů - u nás se to asi nedělá, ani jedna "naše" pošťačka mi nikdy nic nenabízela). Pošta musí živit obrovský personální aparát pošťáků, jsou to příšerné náklady, i když ty jejich platy jsou nízké.
U obyčejných dopisů je podle mě celkem jedno, jestli se roznáší denně nebo obden nebo 2x do týdne. U doporučených dopisů zase řada lidí prostě přes den doma není, stejně si pro ně pak zajdou na poštu. Balíky se stejně rozváží zvlášť... Já sama určitě netrvám na tom, aby se nám doporučené dopisy nosily denně. Musí-li to tam být druhý den, tak už dnes jsou na to ty expresní zásilky, čili klidně bych touto cestou šla.
Běžný doporučený dopis - je mi jedno, jestli dojde druhý den nebo třetí nebo pátý, stejně si ho klidně adresát nevyzvedne a nechá ho na poště ležet třeba 10 dnů...
Speciální doporučený dopis, kdy potřebuju, aby fakt přišel rychle - třeba na nějaký úřad nebo něco jinak důležitého, tak si připlatím za expres zásilku a tady budu chtít, aby fakt bylo garantováno, že ho dodají.
Čím míň doručovatelek, tím si myslím líp pro všechny.
Jinak na 99% my též datovkujeme a využíváme i dopis on-line při odesílání naší pošty (to je výborná služba), holt to 1%, kdy opravdu musíme poslat něco v písemné originální podobě chodíme na poštu.
Předchozí