Mame prvnaka + skolkove dite.
1. Po cteni (ted uz cte syn cast textu sam) se ptame, co si pamatuji, jak tomu rozumi, co by delaly ony v popsane situaci, jak hodnoti jednani postav ap. Nevim, do jake miry to primo rozviji ctenarskou gramotnost, ale mne to dava nahlednout, jak rozumi a jak uvazuji.
2. Konkretne nevim, ocekavam, ze pedagog zna metody, jak ctenarskou gramotnost rozvijet.
3. Maji celkem fajn ucebnice na vyuku cteni + pracovni sesit, kde jsou cviceni, ktera overuji porozumeni textu.
Maji ve skole rodicovske cteni - vim, ze potom ucitelka s detmi probira to, co slysely. Dal me nic moc konkretniho nenapada.
Zda se mi, ze syn psany text vnima, rozumi, dokaze interpretovat, dokaze se zeptat, kdyz necemu neporozumi, takze se da rict, ze se skole dari naplnit ocekavani. ;-)
Se zobecnovanim, kritickym myslenim a aplikaci precteneho... to asi zatim nedokazu posoudit.