Přidat odpověď
Majáková, nejstarší míval čtenářský deník na prvním stupni, na 8g asi ne, o ničem nevím, nenadával, tak asi ne :)
prostřední musel mít na 1. stupni, ale protože má všechna dys, tak brečel, že nemůže číst, dokud nemá napsané... tak jsme po dohodě s učitelkou měli lepší systém, on četl a pak mi diktoval, já jsem mu to zapisovala, v jeho větách. Kolem 3-4. třídy začal psát sám, na 8g psal už sám, ale ne nějak moc, dodržoval povinný počet knížek, po domluvě s učitelku četl knížky pro starší, protože to, co bylo v seznamu pro nižší gympl, četl kdysi na 1. stupni
nejmladší musel na 1. stupni, to jsem popisovala, teď je v 6. třídě, zatím o ničem nevím, ale chci se na rodičáku právě na to čtení zeptat
osobně čtenařák považuju za zbytečný, na základce, protože vede jen k tomu, že to od sebe děcka opisujou, jako kdysi my.
K maturitě se hodí mít nějaký seznam, možná i s pár větama ke knížce, ale jinak v tom smysl nevidím. Přínosnější je o knížce mluvit, říct, v čem je dobrá, třeba ji doporučit spolužákům.
Předchozí