Přidat odpověď
No, jen tak mě napadlo - co když učitelům ve škole jde mimo jiné i o klid pro ostatní děti?
Když si to představím - speciální třída, tj děti s různými poruchami, určitě i s poruchami pozornosti. Úterý, první hodina, čeká se, jestli Pepíček dneska přijede o tři minuty později a jen tak nabourá začátek hodiny nebo přijede o čtvrt hodiny později a tím pádem vpadne doprostřed písemky nebo nepřijede vůbec.... Na druhém stupni už jsou hodinové dotace některých předmětů jen jedna nebo dvě hodiny týdně, nejde je mezi sebou jen tak přehazovat... A když mi, jako učitelce, pravidelně nějaké dítě budou nebourávat začátek hodiny ( a to udělá, i když po špičkách jako myška přijde do třídy a sedne si), tak časem z toho moc nadšená nebudu. A děti situaci využijí buď k rušení nebo jen prostě ztratí koncentraci.
Předchozí