Přidat odpověď
U nás v Sokole v Praze máme následující způsoby komunikace:
-lístečky
-nástěnky
-web
-mail
-telefon
-facebook
-messenger
Všechny akce jdou na nástěnky, fb jednoty a web, větší kde potřebujeme odpověď rodičů (účast na výletě apod.) lístečky a maily. Zapisujeme si, kdo lísteček/mail dostal a odpověděl, takže víme koho upomínat.
Na osobním messengeru má každý cvičitel dle chuti starší děti z družstva, řešíme tam věci třeba jaké stejné oblečení si vezmeme na vystoupení apod, méně důležité věci. Telefon a sms používáme v případech rychlého kontaktu (dřívější návrat ze závodů, odpadá hodina).
Přes toto všechno se nám letos 30. června, po roce nácviků, odhlásila jedna rodina ze sletu (začínal 1.7.), s odůvodněním, že nevěděli, kdy slet je.
Uznávám, že jsme v tomto spíše výjimečná jednota, i ty pražské nemají všechno. My jsme jedna z největších, tak jsme do násobné komunikace docela tlačení, ale třeba facebookový profil si teď hodně jednot teprve zakládá, a když hledám na nástěnku informace o akcích v jiných Sokolech, tak tak 70% nemá na webových stránkách žádný obsah krom kontaktů a časů cvičení.
Vidím nevýhodu hlavně v tom, že Sokol často dělají starší lidi, kteří nemají přístup/chuť dělat s počítačem, nebo mladí dobrovolníci, kteří jsou rádi že stihnou cvičení. Ono udělat blbou nástěnku jednou za měsíc sežere celé odpoledne o víkendu, když to má být pořádně.
Předchozí