Přidat odpověď
Kat, nectes. Pisu v kontextu uplne jasne, ze par skol, par ucitelu z par skol, ktere zna Dooly, neni nic vseobecneho, jak to popisuje Dooly, ale porad jen par... z tisicu.
ono staci tohle, co Dooly uvedla:
"Ze to je obecne Problem nemeckeho skolstvi, je znamo a proto kvuli tomu byla loni ta diskuse ve spolecnosti"
A to nekolikrat. Ackoli ji tady nekolik nicku, kteri ziji v Nemecku a jejich deti chodi do nemeckych skol, opakovane vysvetluji, ze to je jeji pohled, nikoli "obecne Problem nemeckeho skolstvi"
Narazky na par ceskych matek, jak vyplyva z meho kontextu, byly narazky na ty ceske matky, ktere tvrdi neco, co se nezaklada na pravde (napr. "Ze to je obecne Problem nemeckeho skolstvi,"). Neni to nic vseobecneho, je to pouze jejich nazor. (Mohla bych to nazvat primo jinym slovem….)
Par "nesouvicejicich prikladu" v mych textech jsem uvedla s umyslem vysvetlit, ze kazdy vidi to, co videt chce. Kdyz to nekdo nepochopi, nic s tim nenadelm. Horsi ale je, kdyz to posleze prekrouti a pouzije v uplne jinem kontextu. (napr. JA jsem nepsala nic o potrhle Rusce, popsala jsem popuze priklad, kdy "nekdo vidi situaci svymi brylemi" a jak je na to reagovano/mozne reagovat).
Předchozí