Eudo, bylo tam presne toto:
No a kdyz rodice s ditetem moc nedelaji, tak to pak nestiha.
Pred casem bylo v Nemecku pozdvizeni, ze uroven vzdelani rodicu vpodstate rozhoduje o tom, kam dite po 4. tride jde (ktera weiterführende Schule).
No jasne.
Pry to je spatne...
Nevim..
a toto:
Kazdopadne ja dohlizim na deti docela vostre.
Treba vcera a dnes jsem stravila s dcerou (7.tr. gymnazium) nekolik hodin nad jejim projektem do fyziky a ucila ji pajet, aby ty elektricky okruhy v modelu domu vypadaly co nejlip.
Kdo na takovyhle veci jako rodic nema casovou ci jinou kapacitu ma holt v Nemecku smulu.
A pro me je to proste spatne. Pokud se ode me ocekava,ze budu x hodin s ditetem travit nad jeho projektem a suplovat tak praci ucitele ,pak je to podle meho selhani skoly,ktera nesplnila ucel. Neuci, neposkytuje podporu (mmchd odkud byla pajka -ma ji snad kazdy doma?),vyzaduje , pote, co tam deti stravily 6-10 vyucovacich hodin, aby se tou skolou zabyvaly nadale i doma.Oni, i jejich rodice. A nakonec se ucitel neciti zodpovedny za znamku,ptz je to preci prave vec rodicu.
Jako coze?? v zemi,kde je domaci vyuka zakazana??