Přidat odpověď
"uroven vzdelani rodicu vpodstate rozhoduje o tom, kam dite po 4. tride jde "
Dooly, jenze to se da chapat ruzne:
- cela rodina zije uplne jinak, nez rodina akademiku (=zajmy, volny cas, socialni styky a p.)
- rodina nepocita s tim, ze si dalsi studie ditete muze financne dovolit
- dite nema podobne vseobecne znalosti, jake ma automaticky dite z prostredi rodicu studovanych
- dite nepochazi ze studijniho prostredi, =doma jsou prioritovane jine veci
- dite neni nijak motivovane ke studiu, jako jsou deti akademiku (na IQ nezalezi)
- dite fakt nema moznost, aby mu nekdo se skolou doma pomohl, kdyz nezvlada
- rodice nepovazuji dalsi studium za dulezite =jsou spokojeni se svym "zivotem"
- rodice nemaji ambice, aby dite dosahlo nakych titulu
atd at - duvodu, proc deti "mene vzdelanych rodicu" nejdou na gymnazium a co rodice povazuji za dulezite muze byt vic
Předchozí