Susu, máte-li možnost propojde dětského psychologa se školním. U nás třeba dětská špatně odhadla dítě a až potom schůzka ve škole, kam chodí dítě do ZŠ, s psychologem ukázala, že vše je trošku jinak. Dítě se jinak projevovalo u ní v neznámém cizím prostředí a jinak se projevovalo ve známém prostředí ve škole. Dost to pomohlo v další práci s dítkem - oba na ni působili a každý v jiném směru.
Jinak psycholožku jsem vybrala podle zkušeností z řad známých a nám tedy sedla fakt jako hrnec na zadel. Docházeli jsme k ní půl roku, dítě dostávalo vždycky úkoly, co zvládne a také to vždycky zvládlo
Po půl roce jsme skončili s tím, že si po letních prázdninách zavoláme, zda bude potřeba pokračovat nebo skončíme. Skončili jsme, ale dítě má na ni telefonický kontakt a já také kdyby bylo potřeba. Občas si s dítkem sedneme a připomínám jí, co dr. říkala, radila... dítě má tendence po letech věci překrucovat ve svůj prospěch.
Kdybych výsledky neviděla, tak bych asi zkusila psychologa změnit, protože pokud si dítě s ním nesedne, tak je podle mého snaha na nic.