Kat, ale my nevíme, jak a co předtím učitelka vzkazovala. Takové to nadávání na nějakou třídu je docela děs, to jo, ale to je teda pro mě info druhu jedním uchem dovnitř, druhým ven. Dělá to spousta učitelek, a co jsem vysledovala, tak to nemá žádnou souvislost s tím, jestli je to dobrá učitelka, nebo ne. O třídách svých dětí jsem slyšela už kolikrát obě verze, a nijak to neovlivnilo jejich školní výsledky
Tohle ale není brainstorming, ale takový to - potvrďte mi, že je ta učitelka děsná. Což sice může být pravda, ale dítěti to nepomůže, že jo.
Mě to ve výsledku docela štve, moje děti si užily s učitelkama svoje a já s nimi, jsem ta poslední, která by se zastávala učitelek
, ale neumím přejít tenhle lynč, když dav nemá informace.
A taky nejsem zastánce školy bez úkolů, už jsem viděla dost na to, abych chápala, že bez úkolů to jde jen některým dětem. A právě ti bobášci, kteří potřebují speciální přístup, holt musí doma pracovat, jestli se mají někam posunout. Jenže není úkol jako úkol, že.