Přidat odpověď
Příkladem toho, jak důležité je dítě nadchnout pro školu a nedůležité nacpat mu do hlavy kvantum informací, byla jedna učitelka u nás. V důsledku toho, že jí uhořely 4 děti, byla mírně vyšinutá. Byla to známá figurka, oblečená chodila jak stará víla v kloboucích s ovocem a květy, v pestrých kanýrových šatech... Jako učitelka byla nejúžasnější. Děti u ní dostávaly jen jedničky. Každému dala úkol, který byl schopen na tu jedničku splnit. Prosily ji, aby mohly být po škole. Nic nehrotila. Děcka na ní visely, klidně se s nimi i pomazlila, když se přišly přitulit. Ve třetí třídě toho uměly o dost míň než děti od jiných učitelů (učila prváky a druháky). Přesto je z jejích žáků vyšší procento vysokoškolsky vzdělaných. To nejdůležitější, co má první třída dítěti vštípit, je pocit, že škola je báječné místo. Zbytek je až daleko na druhém místě.
Předchozí