Tak učitelka má na rozdíl od tebe nějaké povědomí o tom, jak by měl ten pokrok u prvňáka vypadat, takhle bych si ten vzkaz přeložila já. Že nezvládá celá třída je pro tebe informace k prdu, to je fakt. Někdy se ty děti tak sejdou, ale jednotliví rodiče samozřejmě s tím neudělají nic.
Ale opět by z toho vyplynula informace pro mě - samozřejmě se ve škole stihnou naučit méně, pokud je třída plná pomalejších dětí.
Nicméně píšeš dosti naštvaně, přestože vlastně nemáš o svém dítěti žádné informace, jak je to možné?! Jak to, že po 3 měsících nevíš, jestli to psaní je jen úkol nebo nedodělaná práce z hodiny? Zjevně netušíš, jak se dítě ve škole chová, jak pracuje, vidíš jen jeho výsledky, které nejsou nijak zářné, ale místo abys zjistila, jak dítěti pomoct, jsi naštvaná na učitelku. Třeba už měl být chlapeček dávno někde v PPP, a ty domluvená s učitelkou na konkrétních postupech, jak pracovat doma, jak ve škole.
A konečně - děsně mě baví ty výkřiky o CELÉ STRÁNCE v písance. Víte vůbec, jak vypadá písanka v první třídě, navíc v listopadu? Kolik se toho vejde na jednu stranu? Asi tak 1 (!) řádek dospělého písma
Tudíž některé dítě má hotovo za pár minut, některé se s tím moří hodinu - což ovšem samo o sobě NIC nevypovídá o náročnosti úkolu.
Prostě už jsi dávno měla komunikovat s učitelkou a ne se dívat, jak tvoje dítě sklízí jednoho mračouna za druhým.