Přidat odpověď
ANo je blbe, kdyz jsou prijimacky diametralne odlisne od uciva ve skole. Ale v cem je teda chyba, CERMAT rika a kdyz se podivam, musim souhlasit, ze nedelaji nic mimo skolni latku - je to ve zpusobu podani? Kladeni otazek?
"celou školní docházku se píšou diktáty a rozbory a u přijímaček je to jiný, to je přece špatně "
A proc se pise porad ve skolach diktat misto vlastnich textu zaku? (mmch moje starsi dite na nizsim gymnaziu psalo za zivot diktaty asi tak tri, presto prosperuje, nevim proc jsme tim tak posedli) Proc se nevenuje vice casu ctenarske gramotnosti ? Ja bych chtela od prijimacek treba vlastni projev ditete, (coz je chapu v tomto rezimu dost hloupe na centralni hodnoceni).
Pokud diteti dela problem podpatek, je to pro me pochopitelne, ale sestavit platny test pro gymnazia i ucnovske obory je problem a pokud holt mame centralni pravidla (ne ze bych s nima souhlasila), dite musi vedet a chapat, ze padesat bodu je tezko dosazitelnych a ze se pravdepodobne stane, ze vsechno vedet nebude.
Předchozí