Přidat odpověď
Rose, my to měli taky tak, ale mám trochu nestandardní dítě, chodili jsme do speciální školky, takže už z principu tam s nimi pracovali dost ve všech oblastech, takže jsem tohle vlastně vůbec neřešila...pokud by neměl žádné problémy a chodil do běžné ZŠ, tak bych to asi neřešila taky, protože takové ty běžné dovednosti se dítě obvykle normálně naučí doma....ale bohužel to tak není všude, někde se rodiče dětem moc nevěnují a pak to podle toho vypadá...
Co se týká angličtiny, tak tu samozřejmě ve školce neměli, i ve škole ji měli až od 3.třídy (respektive u něj od 4., protože měli první ročník rozdělený do dvou let) - ovšem začali už i rovnou v angličtině psát, číst, mluvit ve větách, jde mu to prakticky samo, jak mluvení, tak pravopis apod a po jednom školním roce angličtiny toho umí vlastně víc, než kamarádky dcera, která má už za sebou dva roky angličtiny a měla ji od první třídy...
Předchozí