Má rybičky, tak si čurdí akvária a na počítači si hledá i informace co a jak. Děti mají rozpis domácích prací (úklid kuchyně, koupelny, obýváku, popelnice atd.). Máme bazén, taže tak dvě hoďky denně v bazénu. Obden chodíme známým zalévat zahradu. Na střídačku chodí děti postarat se do stájí o kozy (děti střídám, aby si nelezly na nervy). Zbytek je počítač - hraje lodní a tankové bitvy, ale taky Minecraft a staví železnice. Takže půl napůl konstruktivní a "střílečky" - ale ty střílečky nejsou úplně "osobní". Spolužáky nemá fyzicky k dispozici, takže chodí na chat.
Počítače je hodně, nicméně - beru to tak, že já v jeho věku ležela v knížkách a o reálný svět jsem taky zájmu moc nejevila. A má prázdniny. Já jsem o prázdninách milovala pobyty na chalupě s babičkou, i několik týdnů v kuse - kdy jsme "nic nedělali" - jako jo, provozní věci, dojít nakoupit, přinést dřevo atd. - ale pak už jen takové to povalování se s knížkou - u rybníka, na zahradě... k rybníku jsem často "utíkala" hlavně proto, abych nebyla využita na trhání rybízu nebo plení zahrady nebo tak
)