Šuplík - nikoli, nesoudím jen z vlastních zkušeností, které jsou notabene celkem dosti staré
Sleduji peďáky vlastně od té doby - zajímá mě to. Kromě toho jsem od malička obklopena pedagogy a celá naše famílie z matčiny strany měla s pedagogikou něco společného, včetně prababičky a pradědečka.
Informace celá ta léta čerpám jak od studentů a absolventů, tak od tamějších pedagogů. Stejně tak od ředitelů škol nebo různých kolegyň.
Taktéž mohu srovnávat s pedagogickými ústavy a s peďáky v 60.-80. letech.
A také už se přes 20 let potloukám po různých akademických půdách, sem tam něco i dokončím
Baví mě to. Takže mám pochopitelně informace i z jiných fakult a nelze nevidět a neslyšet názory na peďáky.
Nejsem tak jednoduchá, jak popisuješ, a pokud o něčem mluvím, mám to podložené.
Jak dlouho se pedagogickými fakultami zabýváš ty?
Stav pedagogických fakult a materiál, který už desetiletí produkují, jsou jednou z hlavních příčin úpadku našeho školství.
Pokud jsou skvělé a za nic nemohou, jakou příčinu vidíš ty? Kalouska? Chemtrails? Zednáře?