Přidat odpověď
Jo jo, máme to taky tak, dneska psali prvouku, opakování celého člověka, bylo to v učebnici cca na 8-10 stránek, teď už přesně nevím, mají se naučit to tučně vytištěné, na to se jich pak v různých souvislostech v testech ptá... akorát u nás je to boj, jak mladej nerad čte, tak mu to vždycky všechno přejedu zvýrazňovačem, on si to přečte, já mu z toho pak udělám takový zkušební test, vymyslím si otázky...a on na tom vždycky pak zjistí, že tím jedním přečtením z toho vlastně nic moc neví, tak se vzteká, pak to občas přečte ještě jednou, nebo přijde, ať ho z toho vyzkouším...tohle fakt vidím do budoucna jako hrozný boj...třeba češtinu a matiku se doma prakticky nikdy neučil, to si nějak pamatuje ze školy, angličtina to samé, ale jak je to větší objem textu, tak je to konec...jsem zvědavá, co bude příští rok s vlastivědou a přírodovědou....bavíme se o tom s ním už od loňska, že si to musí číst průběžně, aby toho neměl tolik, ale je to marný, je to marný, je to marný...ví to víc jak týden dopředu a otevře to poslední den...zatím má samé jedničky a akorát z té prvouky dvojku, ale časem to asi bude horší, jestli mu to nedojde...
Předchozí