"A chápu že to někoho nechytne, ale přesto to.muze prelouskat. V rámci.vseobecneho vzdělání a rozhledu.Navíc ze spousty knížek spousty knížek se dozví o historii víc.nez z dějepisu, zvlášť o moderních dějinách."
kruci,
a proč by to dělal, když si to může buď pustit jako audioknihu nebo se podívat na film?
Doba je jinde, pokud tedy z nějakého důvodu chceme, aby to maturant znal, proč mu sakra kecat do toho, jakým způsobem se k tomu dostane?
Třeba ta Němcová je pro mě jako osobnost velice zajímavá, asi o nikom nemám tolik literatury (kompletně přečtené) jako o Němcové vč. kompletní korespondence ve čtyřech tlustých svazcích. To bude jeden plnej regál v knihovně. A zrovna ta korespondence mi přijde daleko zajímavější pro dnešní mládež než celá Babička. Jazyk neocení a obsahově je to o ničem.
Je x způsobů, jak dětem rozšířit "všeobecný přehled". Nutit je ve volném čase číst klasiku je ten nejhorší a nejméně efektivní.