Přidat odpověď
No, tak ve škole se evidentně dozvědí, že by bylo fajn, kdyby se na nějakou výstavu, do muzea, divadla nebo na jinou kulturu podívali a nepochybuju, že i se školou se takových akcí zúčastní (pokud jsou nějaké akce bezplatné, škola si je může dovolit případně rodiče neodmítají na ně přispět. Pokud učitel předestře, že si představuje, že každé dítě bude mít jeden zápis o účasti na kulturní akci za čtvrtletí, tak to za diskriminaci nepovažuju. Rodin, které něco takového nedokážou zajistit, je myslím, fakt málo. Víc bude asi těch, kde se jim nic zajišťovat nechce (viz. i někteří zde). Ale jak už jsem psala asi 2x, nemyslím, že by kvůli nesplnění tohoto úkolu někdo nepostoupil do vyššího ročníku (to bych za diskriminaci považovala)nebo vůbec mu byla zhoršena jinak zasloužená celková klasifikace. Pokud by měl učitel zadávat pouze takové cíle, které je 100% schopna (a hlavně ochotna!) splnit celá třída, jaké by asi tak měly být???
Předchozí