Přidat odpověď
Kat,
učitel neumí argumentovat podle mluveného slova? Musí mít nějaký manuál? No to potěš prdel.
Když někdo říká zjevný nesmysl, tak to snad pozná i "neučitel", proboha.
Může klást doplňující otázky a hodnotit reakci studenta. Může se ho zeptat, jak myslel tu či onu formulaci. To je zkouška Z JAZYKA. Z jazykové praxe.
Když si projedu Googlem jakoukoli knihu ze seznamu k maturitě, vyjede mi spousta rozborů, hodnocení, referátů, stručných obsahů... to ti přijde LEPŠÍ??? Přečíst si něco, co sesmolil někdo jiný, aniž bych měl ponětí o tom, o čem pak mluvím? Prostě se to jen naučím nazpaměť a je to.
No nevím, asi mám dost jinou představu o tom, jak má vypadat zkouška na úrovni maturity.
Speciálně pro Šuplíka - ano, na některých školách maturanty dusí, aby je nachytali na švestkách a dokázali jim, že to ve skutečnosti nečetli. Ovšem ani to není podle mého názoru žádoucí průběh maturitní zkoušky.
Předchozí