Přidat odpověď
Tak Kudlo, ja jsem taky ucitelka.
A nazory mam podstatne jiny.
A ted si jeste k tomu predstav, ze "u nas" se matura v tradicnim smyslu typu v CR, Rakousku a kde, nekona snad stejne dlouho, co jsi na svete.
Nasi studenti popremyslej nad tematem, kteremu se na ukonceni gymnazia budou venovat posledni pololeti, a ktery se ma z urcite casti predmetu na gymnaziu studovan. Pochopitelne se to nevyhne materskemu/dalsimu jazyku a matematice. Toto tema nastini (=napr. kterych predmetu se bude tykat, kteri ucitele v tom budou zainteresovany jako "vedouci diskutatori", sepisou strucny seznam materialu (=ucebnic, mnoha dalsich doplnku, strucny obsah prace, konecny vysledek a jak k nemu chteji dojit. Tohle obvykle vypracovavaji s par spoluzaky, kteri na tom chteji pracovat. Tohle posleze podiskutuji se zaclenenymi uciteli, se kterymi se pravidelne dle domluvy schazi a predkladaji hotove casti k podiskutovani a navrzenym zmenam.
Jelikoz u nas gymnazium zastresuje veskere stredoskolske obory vcetne ucebnich, je to dost zajimavy sledovat (a tomu se venujou i noviny, kdyz je to neco zajimaveho). Posleze to za ucasti dotycnych ucitelu touhle dobou obhajuji.
Tomu se taky rika "JINY ZPUSOB" studia. Celkem hodne vhodny pro budouci jak studia, tak mnoha zamestnani.
Předchozí