"Ono se dneska zpochybňuje úplně všechno, co se po dětech ve škole tradičně chce - gramatika, matematika, historie, literatura... Zajímalo by mě, co by vlastně mělo být vyučováno, aby to pro děti bylo náležitě užitečné a nezatěžující."
Ropucho, přesně.
Viz můj předchozí příspěvek - VZDĚLANÝHO člověka si představuju tak, že má primárně radost z toho, že se může něco novýho dovědět a dát si to do souvislostí, a i když samozřejmě nemůže vědět úplně všecko, tak má aktivní zájem o víc oborů a nejen třeba jen o ten svůj, ve kterým pracuje.
Ale tady čtu, co všechno by se po něm nemělo chtít, protože to vlastně žádná vzdělanost ani není - matika, pak čtení knížek, teď přísloví... naivně jsem si myslela, že vzdělanec bude spíš informace vyhledávat než před nimi prchat.