Přidat odpověď
Nepsala jsem, že by byly specky skvělé, ale že se u nás vůbec vzdělávali děti mentálně opožděné. Japonci tehdy říkali, že oni mají třídy pro děti nadané, v těchto třídách že je 10 dětí a učení do nich perou vceku rychle a ve velkém objemu. Proč ne, ty děti to zvládají, protože jsou chytré. Pak že mají třídy pro děti normální, tam už je těch žáků 25. Specky nemají, protože jak se ukáže, že dítě je mentálně retardované, tak je ani do škol nezařadí, protože nemá smysl, aby se 9 nebo kolik učily číst a psát a ve 20 byly stejně negramotné, páč to do té doby stejně zapomenou. Ale že tyto děti pak v dospělosti dělají třeba pomocné práce, mejou v hospodě nádobí, zamětají ulice, prostě dělají to, na co fyzicky stačí, protože mentální práci prostě nezvládnou.
Zato u nás je skupina lidí, kteří mají školu na háku, a i když jsou fyzicky zdraví, v dospělosti stejně nepracují, páč jsou přece dyškrymynovaný. Nikdo je nechce zaměstnat a minimálka by pro ně byla urážka, že. Tak jim radši narveme sociální dáfky na kdeco, ona je pak (zatím ještě majorita) budevíce milovat.
Předchozí