Přidat odpověď
Bouřko, souhlasím, spousta těch věcí je velký problém ve škole, ale potom s tím lidi dokážou celkem dobře fungovat....syn třeba taky nepíše zrovna úhledně, úlevy tedy žádné psané nemá, ale první tři roky měl učitelku, která to psaní nijak extra nehrotila, neřešila někde přetaženou linku, velikost kličky, nebo dokonalý sklon písma...sama nám vždycky říkala, že je pro ni důležité, aby to přečetli oni sami po sobě, že ona to rozluští vždycky... A pokud to nebyl zrovna diktát, nebo pololetní písemka, tak ho klidně nechávala psát tiskacím, psal tak rychleji... Teď ve 4.třídě ani nová paní učitelka už písmo neřeší, syn píše tak, že se to po něm dá přečíst a píše rychle, což je lepší varianta, než kdyby psal krasopisně, ale pomalu a nestíhal...
Předchozí