jentak, jenže my nevíme, jakým způsobem to vykládá...když maminka žáka učitelku neviděla a soudí jen podle toho, co o ní říká synek
.
Může být divná, ale nemusí...těžko od stolu posoudit. Jen jsem psala, že i takové informace mohou v žácích vyvolat zájem, byť třeba jen ten, že se to budou snažit vyvrátit...i to je zájem o danou věc.
Konkrétně pyramidy jsou opravdu fascinující a myslím, že většina lidí jejich funkci vůbec nepochopila...broušení žiletky je taková srandička spíš.
A třeba to, kde se konkrétně na Zemi vzali lidi, třeba sama pro sebe nevím. Darwinova teorie určitě jo, ale do určité míry...vývoj, evoluce, jo...ale kde by se vzal lidský duch v opici, když je naprosto jedinečný...mimozemšťany bych pro sebe například já úplně vynechala
.
Ale jako možnost pro zamyšlení - proč ne?