Ale to je ono, na známky se děti těšily, protože na to byly připravené. Je to věc přístupu. Člověk dřív nebo později narazí na hodnocení výsledků, tlak na výkon a jistý stres s tím spojený. I na to se děti musejí připravit. To je fakt. Otázka je, jestli je nutné začít s tím v 6-7 letech. K tomu by asi řekl spíš psycholog. Myslím, že na skutečné hodnocení by se klidně mohlo postupně najíždět během prvních tříd. Nejpozději druhý stupeň, spíš ale o trochu dřív, by už mělo být hodnocení natvrdo, jestli známky nebo procenta je jiná věc. Zdůrazňuji, že nějaká forma ocenění práce je nutná už u prvňáčků.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.