Přidat odpověď
Ad dělení dle vědomostí - my tak měli vlastně semináře ve 3. a 4. ročníku, kdy ti s větším zájmem (a většinou tedy i lepšími výsledky) měli v seminářích nadstavbu. Přišlo mi to fajn.
Je pravda, že je asi blbost učit některé části matematiky všechny, když už je to leckdy tak abstraktní, že to fůra lidí ani nepobere natož aby to někdy využilo.......
Jinak za mě je dost problém třeba výuka jazyků, zjistila jsem, že je leckdy fakt lepší, když se jede bez překladů, ale prostě rovnou. I začátečník to většinou zvládne nějak pobrat. A přijde mi děsně absurdní povinně přidávat druhý jazyk, když dost často studenti válčí s jedním - já bych brala radši více hodin jednoho jazyka než stejný počet hodin rozmnělněný do dvou........ A nebudeme si nic nalhávat, v ČR dost lidí nezvládá ani ten jeden..... A ani lidi z gymplu nezvládají všichni dva jazyky na nějaké slušné úrovni.....
Předchozí