Pumo,
vždyt už to několikrát měnili. Přijímačky za nás byly čistě znalostní-taky blbý. Pak to měla každá škola jinak, někdo měl čistě znalostní, všeobecný rozhled, šlo hlavně o naučené znalosti, neodhalovalo to zrovna schopnosti, možnosti, potenciál, zájem.Pak Scio, dobře, mně se to docela líbilo, šlo tam spíš o logiku a postřeh,čtenářskou gramotnost. Ale spoustě dětí to taky nesedělo. Teď jsou přijímačky jednotný, má to mít nějaký smysl, budiž, neví, mně se nelíbí.
Každopádně nikdy a nikde nejsou a nebyly přijímačky vždycky úplně objektivní. Mají prostě nějakej selektivní charakter, ten holt musí mít, když není kapacita a těžko vymyslíš naprosto spravedlivej způsob.Tam patří třeba i to, že dítě přijde k přijímačkám vystresovaný, nemocný, nemá "svůj den" atd
) Smůla, no.